צילום: מקומי

‘מצפה נמרוד’ בראש פינה לזכרו של נמרוד שגב ז”ל וחבריו לטנק שנפלו במלחמת לבנון השנייה נבחר בפרויקט “שולחנות מעוצבים” של הקרן הקיימת לישראל. המצפה הינו גן זיכרון יפיפה שהקים חזי שגב אביו של נמרוד, לזכרו של נמרוד ז”ל  עם גן מלא בצמחייה ועצים, מלא חיים אשר מנציח בדרך מרגשת את נמרוד ז”ל שהיה מלח הארץ, אוהב טבע, שירה וחיים. שגב הקים את גן הזיכרון בעזרת מועצה מקומית ראש פינה, חברים, תורמים ומתנדבים.

בפרויקט ‘שולחנות מעוצבים’ של הקרן הקיימת לישראל מציבים שולחנות מעוצבים על ידי אמנים באתרים מיוחדים לשימוש המבקרים כמו מצפה נמרוד, אשר שוכן בסמוך ליער בירייה ומנקודת התצפית אפשר להשקיף על היער. את השולחן במצפה נמרוד עיצבה מתיה שיק, צלמת המתמחה בצילום אמנותי של נופים וטבע.
נבחר הצילום “המים הזורמים מתוך בולען בכחול כהה מים המלח”.

אלי חפוטה, מנהל אזור גליל גולן בקרן הקיימת לישראל מסביר על הבחירה ב’מצפה נמרוד’ להצבת השולחן המעוצב הראשון שנעשה ברגשי כבוד לחיילים שנפלו במערכות ולמשפחות השכולות. “את חזי שגב אני מכיר ומוקיר ורואה לאורך השנים איך כל העצב על מותו של בנו  כבד מנשוא ומתועל לאנרגיות הסברה על חשיבות יישוב הארץ והחובה לשרת אותה בכל עת, ההיסטוריה של ראש פינה, וסיפורם המצמרר של נמרוד ז”ל וחבריו שנפלו בקרב בלבנון. אלו הם הערכים עליהם לחנך את ילדינו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn