מתכוננים לבאר שבע

בעירוני קריית שמונה נרגעו, כל הפצועים יחזרו לקראת הפועל באר שבע, ביום שני בעוד שבועיים 0  שירצקי ובכר שמו קץ למחלוקת ביניהם וערכו סולחה במשרדו של שירצקי 0  אחרי חשבון הנפש של יום הכיפורים תקיים הקבוצה היום משחק אימון מול רעננה

בקבוצה העירונית נשמו לרווחה השבוע לאחר שנודע כי כל הפצועים, קאסיו פרננדז, איזיקאל נדואסל, דין מיימוני ויוגב הזוהורוי חזרו לאימונים וצפויים להיות כשירים לקראת המשחק שמסב עניין רב, מול האלופה הפועל באר שבע. החלוץ הצ’אדי איזיקאל נדואסל חזר מביקור משפחתו בצ’יאד והחל באימונים אישיים ובקבוצה מעריכים כי עד למשחק מול הפועל באר שבע הוא יהיה כשיר. השחקנים מבינים היטב שהיכולת שהוצגה לאחרונה לא תספיק מול האלופה, באר שבע ועליהם להתעלות כדי להשאיר את הנקודות בקריה וגם כדי להתקרב לצמרת הטבלה כפי שהגדירו את מטרות הקבוצה. שחקני הקבוצה קיבלו יומיים חופש לחשבון נפש תרתי משמע לקראת יום הכיפורים ושבו אתמול לאימונים סדירים, היום תקיים הקבוצה משחק אימון בחוץ מול הפועל רעננה כדי לרענן את השורות לקראת המבחן מול הפועל באר שבע.

איזי שירצקי וברק בכר ערכו השבוע סולחה במשרדו של שירצקי לקראת יום הסליחות וכיפור העוונות. כזכור, ברק בכר שאימן את עירוני קריית שמונה לפני יותר משנתיים פוטר מהקבוצה משום ששירצקי חש כי בכר מנהל מו”מ עם אלונה ברקת אחרי גבו, מאז נותק הקשר עימו והשניים לא החליפו מילה ביניהם, בינתיים בכר עבר לבאר שבע וזכה עימה באליפות, מסתבר שלתחושותיו של שירצקי היה ממש. לגיטימי שברק בכר ישאף להתקדם אחרי הצלחתו בקריית שמונה ומול הצעה כספית מאוד מפתה של אלונה ברקת הוא לא יכל לעמוד. השבוע הגיע ברק בכר למשרד שירצקי באזור והשניים לחצו ידיים ומתחו קו על העבר, כי יום הכיפורים אינו מכפר על חטא של בנאדם לחברו אלא אם יירצה אותו ויבקש מחילה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn