צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

נפתח בית ספר לכדורגל של מכבי חיפה בחצור הגלילית

בית ספר לכדורגל של מכבי חיפה נפתח השבוע (שלישי) בחצור הגלילית בהשתתפות מאות ילדים והורים.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

הילדים ערכו אימון היכרות וחשיפה ללא עלות, קיבלו הדרכה מקצועית מצוות המאמנים של בית הספר לכדורגל בחצור הגלילית מול ההורים והתושבים.

מכבי חיפה, אלופת המדינה בשנתיים האחרונות החלה פעילות בחצור הגלילית ביוזמה משותפת של מועצה מקומית חצור הגלילית ומועדון הפאר.

ממועצה מקומית חצור הגלילית נמסר כי ההגעה של מכבי חיפה היא צעד נוסף בקידום הספורט ביישוב, הכולל גם את הרחבת פעילות בית הספר לכדורסל והקמת שלוחה של מרכז הטניס בחצור הגלילית.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

את צוות המאמן הבכירים יוביל יהודה חטואל, דמות מוכרת מאוד בכדורגל המקומי, שחקן עבר ומאמן במחלקות נוער כבר יותר מ-20 שנה, שכמובן הגיע גם לאימון המיוחד – והתרגש אף הוא. “מבחינתי זה סוג של סגירת מעגל”, אמר חטואל, שבנו רותם, מככב בימים אלה בהפועל באר-שבע. “כשהבן שלי היה בן 10, לקחתי אותו לאימון הראשון שלו והיום משחק בליגת העל. עכשיו אני מקווה שגם ילדי חצור יגשימו את החלום לשחק באחד הימים ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. נעשה הכל לתת להם מעטפת תומכת, הדרכה מקצועית ואימונים ברמה הכי גבוהה שיש, תודה לראש המועצה על הבחירה בי להוביל את המחלקה”.

יהודה טהר מנהל מחלקת הספורט: “היה מאוד חשוב שבית הספורט יהודה החזרת עטרה ליושנה הילדים בחצור רעבים וצמאים לכדורגל, קבוצת כדורגל זה קרש קפיצה לקראת התכנון העתידי לקבוצות ייצוגיות, אנחנו בונים את התשתית מלמטה ואז נפרוס כנפיים ונגיע לקבוצות ייצוגיות וזו המטרה

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה: “לחצור הגלילית יש מסורת רבת שנים, בה הכדורגל היה מהענפים המובילים ביישוב. לאורך שנים הצמחנו כדורגלנים מדהימים, אחד מהם רותם חטואל, מככב היום בליגת העל והתחיל את דרכו, כמה סמלי, במכבי חיפה. הגעת אלופת המדינה לחצור היא חידוש ההיסטוריה רבת השנים של הכדורגל בעיר, אבל בעיקר האפשרות לתת לילדים המוכשרים מכל יישובי הגליל – למצוא מקום, לפרוח ולהתפתח”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn