סניף הדואר בקניון ‘נחמיה’ נסגר לפני מספר ימים. הסניף שהופעל על ידי זכיינית, נתן שירות לתושבי קריית שמונה, בעיקר בצד הצפוני של העיר, אך גם לבאים לקניון, וסביבת הגליל העליון. בדואר ישראל אומרים כי הם פועלים על מנת להביא לפתיחה של הסניף מחדש, והם תגברו את הסניף המרכזי בכיכר צה”ל בעובדים נוספים.

כתבה מאת דנה אלימלך.

צילום: port2port

בדואר ישראל אומרים כי הזכיינית הגב’ אריאלה לוי החליטה לסיים את חוזה ההתקשרות עימם וכי הם פרסמו מכרז לזכיין חדש, אך עדיין לא נמצא מפעיל לסניף הדואר. ומסבירים כי זה מצב זמני, והם ימצאו זכיין שיפעיל את סניף הדואר בקניון נחמיה, מהבנת החשיבות בשירות לתושבים.

המשמעות לסגירה של הסניף בקניון נחמיה תביא לעומס על הסניף המרכזי בכיכר צה”ל, למרות שבדואר ישראל אומרים כי הם תגברו את הסניף בעובדים וקיימות מספר נקודות מסירת חבילות. הזכיינית הגב’ לוי אומרת כי הסניף נתן שירות בעיקר לאוכלוסיית הנכים, והמבוגרים שהקניון נגיש עבורם. ויתרון נוסף לסניף הדואר בקניון, הוא החניה החופשית, שמאפשרת לקבל שירות בנוחות.

ההשפעה של סגירת הסניף תהיה גם על קניון נחמיה, שסניף הדואר היווהעבור הקניון כנותן שירות לבאים לקניון, ועם הסגירה של סניף הדואר תמעט תנועת לקוחות הדואר בקניון. בהנהלת קניון נחמיה מודעים לחשיבות סניף הדואר בקניון, ועשו מאמצים מול הזכיינית הגב’ לוי בהצעה להשתתפות בהוצאות הסניף על מנת להשאיר את סניף הדואר פתוח.

מהנהלת קניון נחמיה נמסר: הנהלת קניון נחמיה, מצרה על החלטת זכיינית דואר ישראל, הגב’ אריאלה לוי, לסגור את סניף הדואר בקניון. הנהלת הקניון, רואה חשיבות רבה בהמצאות סניף הדואר בקניון ואף עשתה ועושה מאמצים רבים לבוא לקראת הזכיינית, בכל הקשור לסבסוד והשתתפות בהוצאות. מיותר לציין כי הגב’ אריאלה לוי, הפכה את פני הדואר ביכולות אישיות גבוהות, יחסי אנוש ורמת שירות שקשה למצוא במחוזותינו. קניון נחמיה יעשה כל שביכולתו למנוע את סגירת הסניף ורואה בקיומו שירות חשוב והכרחי לכל תושבי קריית שמונה ויישובי הסביבה“.

הגב’ אריאלה לוי זכיינית סניף דואר קניון נחמיה: “אני מודעת לכך שסגירת הסניף מהווה בעיה רצינית לתושבי קריית שמונה, בעיקר לאוכלוסייה המבוגרת, שהקניון היה נגיש, להם יותר ,וגם לאוכלוסיית הנכים. יש גם יתרון גדול של חניה ומקום מקורה, כך שאני יודעת שזה פגע בתושבי קריית שמונה.  אני רוצה לציין כי הסניף היה פעיל  ועשרות אנשים ביום פקדו אותו והשתמשו בשרות יעיל ומקצועי. ליבי עם התושבים“.

מדואר ישראל נמסר:לצערנו, סוכנות הדואר אשר הפעילה את סוכנות הדואר בקניון נחמיה, ביקשה לסיים את ההתקשרות עם חברת דואר ישראל ומכרז אשר פרסמנו לאיתור סוכן דואר חדש, לא הניב תוצאות. אנו ממשיכים לפעול על מנת לפתוח סוכנות דואר חדשה באזור ובשלב זה ניתן לקבל שירותי דואר בבית הדואר המרכזי  אשר תוגבר בעובדים נוספים. יצוין כי בקרית שמונה פועלים 3 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים בשעות ארוכות וגמישות“.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn