רגע לפני הוצאתו לאור של ספר הביכורים “קלוז’ר” סאם זיברט סופר וחוקר פרטי מזמין את קוראי מידע 8 לקחת חלק מפרויקט מימון ההמונים שלו ולרכוש ספר במכירה מוקדמת בתנאים מיוחדים. ניתן לראות את הפרויקט באתר הדסטארט https://headstart.co.il/project/59136 או להקיש בגוגל “קלוז’ר הספר”.

צילום: סאם זיברט

סאם זיברט בספרו מספר לכם על סיפורי חקירות אמיתיים, מרגשים, מצחיקים, והכואבים ביותר שתשמעו אי פעם. סיפורים מהחיים של אנשים אמיתיים. חלקם אולי שכנים שלכם, על חלקם אולי שמעתם בחדשות. כל אחד מהם איבד מישהו שיקר לו והם ביקשו למצוא אותו. לשם כך היו צריכים חוקר פרטי כיוון שידעו מעט על אותו אדם, אבל ממש מעט. ליתר דיוק הם כמעט לא ידעו דבר, ובכל זאת הם היו צריכים קלוז’ר לפצע הפתוח שבנפשם.

אתם עומדים להתלוות אל סאם זיברט יד ביד לחקירות האפלות ביותר. מסע מטורף בין שקרים לאמת, בין אמסטרדם לאבן יהודה, בין מרכזי “נשים עובדות” לארכיונים מאובקים משנות החמישים. בין חדרי לידה לבתי קברות, בין קבצנים למיליונרים, שאולי בעצם זה בכלל אותו אחד.

יחד איתו, תיקחו חלק מהתיקים המיוחדים והמרגשים ותפצחו את התעלומות, תגלו מהטריקים הסודיים של חוקרים פרטיים, ותבינו כמה דברים חדשים על נפש האדם. גם על הנפש שלכם. יש גם  סוד קטן בתוך הספר שישאיר אתכם פעורי פה.

סאם זיברט, בן 50 מרמת גן. חוקר פרטי ובעליו של משרד חקירות עם התמחות מיוחדת בתיקים משפחתיים ועסקיים בארץ ובחו”ל. כותב טור קבוע במספר מקומונים ברחבי הארץ מזה כמעט 20 שנה וגם במידע 8. טור שמגולל כל שבוע מקרים שמגיעים לשולחנו. טור שזכה לביקורת סוחפות והצלחה רבת שנים.

לפני כעשרים שנה הייתה לזיברט פינה קבועה בתכניתה של איריס קול ברדיו 103FM בה עזר לאנשים למצוא מכרים שלהם. בפינה זו אמר זיברט, כי הבין שקיים בו דחף לא מוסבר לעזור לאנשים לסגור מעגלים עם העבר שלהם. להעניק להם קלוז’ר. זיברט אף מנהל את קבוצת הפייסבוק – קלוז’ר שעוסקת חיפוש מכרים מהעבר, ועזרה למאות אנשים במציאת הקרובים להם, חברים, ודמויות מפתח מהעבר הרחוק שלהם.

זיברט אומר, כי מבחינתו קלוז’ר הוא סגירת מעגל שמכיל בתוכו מטען רגשי מהעבר שרודף אותך ולכן משפיע על ההווה. הדרך היחידה לסגור את המעגל הזה – היא למצוא את האדם שפתח אותו.

הספר נמצא בשלבים מתקדמים של הפקה (בשלב סיום עריכה ספרותית ועריכת לשון). הספר יצא לאור במהלך תקופת החגים, בחודש ספטמבר 2020. רק בפרויקט הדסטארט תוכלו לקבל מהדורות מיוחדות של הספר “קלוז’ר”  טרם כניסתו לרשתות הספרים ולקבל תשורות ייחודיות. סאם זיברט: “תמכו בפרויקט, בחרו לכם תשורה, ונוציא את הספר לאור ביחד”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn