צילום: המכללה האקדמית תל חי 

בערב חגיגי שנערך במסגרת כנס מחקרי הגליל הוענקו 12 פרסי קק”ל לעבודות מצטיינות של סטודנטים מהתכנית ללימודי גליל. בנוסף, הוענקו 9 בפרסים על עבודות סמינריוניות מצטיינות. הענקת הפרסים מצטיינים נעשית בשותפות המכללה האקדמית תל-חי והמכון לחקר הציונות וההתיישבות של הקק”ל. האירוע התקיים בנוכחות המדען הראשי של הקק”ל ד”ר דורון מרקל ומנהל המכון ד”ר מוטי פרידמן.

למכללה האקדמית תל חי שותפות ארוכת שנים עם הקרן הקיימת לישראל אשר מעורבת במהלכי התפתחות שונים בתל חי. כחלק מעידוד חקר הגליל הוענקו מלגות הצטיינות ותמיכה לעבודות מסטר לשלושה סטודנטים: רועי עסיס, שערך עבודה בנושא הסקר הארכיאולוגי ככלי לזיהוי התנאים להקמת ישוב בתקופה העות’מאנית. ליפעת קורן, שעבודתה עסקה בעיירת פיתוח – עיירת גבול: סיפורה של קריית שמונה בשנות השבעים ולטלי פורן, שעבודתה התמקדה בביטויים של קונפליקטים הקשורים למימון שירותים חברתיים בקיבוצים ודרכי ההתמודדות עימם.

פרופ’ אמיר גולדשטיין, ראש החוג ללימודים רב תחומיים: “המכללה האקדמית תל חי בולטת בשילוב בין איכות מדעית לזיקה למרחב שבו היא צמחה וממוקמת. חוקרות, חוקרים, תלמידות ותלמידי מחקר בוחנים, בין כלל תחומי הסקרנות המדעית שלהם, את הגליל מהיבטים שונים. כך תושבי הגליל, אך לא רק הם, הלומדים בתל חי, חוקרים את האזור שבתוכו הם חיים, פועלים ומעמיקים את הידע לגבי היבטים שונים שלו. איני יודע אם יש מכללה אקדמית ציבורית נוספת שמקיימת בה שפע ומגוון כה רב של לימודי תואר שני מחקרי. התכנית לתואר שני בלימודי גליל היא אחת מהתוכניות האלה. זו תכנית  מרתקת שמעניקה לקבוצת הלומדים בה חוויה אינטלקטואלית תרבותית וגם חברתית של היכרות מעמיקה עם האזור”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn