רוצים בשר טעים? קנו לעצמכם מעשנת בשר ביתית!

-כתבה פרסומית-

יש מעט מאוד דברים שבאמת משדרגים את איכות החיים שלנו. כשהאוכל שלנו טוב, כשיש לנו כמה חברים טובים, משפחה מתוקה, כאשר יש לנו זמן להתעסק בתחביבים שלנו, בפעילות גופנית, כל אלו בונים את איכות החיים שלנו ביום יום. אם שדרגתם את האוכל שלכם, שדרגתם מיד את איכות החיים שלכם, לכן מעשנת בשר ביתית היא שדרוג של ממש, שמורגש עם כל ביס.

המעשנת נוחה לתפעול, פשוטה לניקוי, ובעצם מאפשרת לכם לעבד את הבשר שלכם בצורה שעד כה יכולתם רק לחלום עליה. הבשר המעושן הטעים ביותר, כפי שאתם אוהבים, זמין מתי שתרצו, מיד, חם מהמעשנת, מה יותר מזה?

איך עובדת מעשנת בשר ביתית?

לפני הכול, אולי כדאי להדגיש שוב, רק לרגע, מה זה מעשנת בשר ביתית, או פשוט מה זה מעשנת בשר. מעשנת הבשר הינה בסופו של דבר מעין תנור, אבל שמוסיף טעמים לאוכל שלנו. במקום מנגל או גריל פתוח, מדובר בתא, אשר שומר על החום והעשן היטב, ולא נותן להם להימלט. היתרון הראשון הוא כמובן בחיסכון בחום שלא מתבזבז לשווא, אך היתרון השני הוא זה שמופק מהעשן עצמו – הטעם, העישון.

העשן הכלוא ממלא עד תום את חלל המעשנת, ומעשן את הבשר, מעשיר אותו בטעמים ייחודיים, והופך את הארוחה שלכם, של המשפחה שלכם, של האורחים שלכם, לחוויה יוצאת דופן, פעם אחר פעם, ללא החמצה. אתם בעצם משדרגים את יכולת הכנת המזון שלכם, וגם את ההנאה שלכם מהאכילה, והנה, איכות החיים שלכם עלתה, והכיף מהכנת המזון אולי יהפוך את העניין לתחביב.

מעשנת מול גריל פחמים

הישראלים ממש מכורים לגריל על גריל גחלים, או “על האש”. המנגל שלנו הוא החבר הכי טוב שלנו, ואין בכך שום דבר רע. זה טעים, זה קל לשימוש, וזה בהחלט עובד. אבל הישראלים גם אוהבים להיות בחוד החנית, ולקבל את הטוב ביותר, ובגלל זה הישראלים שמגלים אותה, מתחילים גם הם לעבור לאט לאט להכין בשר רק עם מעשנת בשר ביתית.

  • מעשנת ממנפת את כל האש ועשן – בעוד שגריל פחמים מצוי שורף הרבה אנרגיה על כלום, שכן החום בורח (חום עולה מעלה באופן טבעי), ואין מה שיתפוס אותו
  • מעשנת לוכדת את העשן בפנים ובכך מעשנת את הבשר, מה שיוצר מגוון טעמים עשיר הרבה יותר מאשר מה שתקבלו עם מנגל, והטעם בסופו של דבר זה מה שקובע.
  • מעשנת מאפשרת צלייה מדויקת יותר של הבשר, מכל הצדדים, בו זמנית, שכן החום נתפס וממלא את חלל המעשנת. התוצאה היא בישול הרמוני יותר, ובשר טעים יותר מאשר הצלייה בגריל פחמים פתוח מסוג מנגל.

מוכנים להתקדם למעשנת בשר ביתית?

אז כפי שראיתם, יש לא מעט יתרונות משמעותיים שתמצאו רק עם מעשנת בשר ביתית, ולא עם גריל פחמים, ובוודאי כבר ידעתם זאת, כי טעמתם פעם בשר שנצלה על מעשנת.

איזה כיף זה לדעת שאפשר להזמין חברים ומשפחה לחוות ארוחה ברמה אחרת, גבוהה יותר, ולהפתיע אותם עם בשרים שהם מכירים אולי ממסעדות טובות, או מחנויות מזון יוקרה. כל זה מגיע באריזה אסתטית ונוחה לתפעול, ובמגוון מספיק רחב שכל אדם יוכל למצוא את המעשנת המתאימה ביותר לחצר שלו, לצרכים שלו, ולכיס שלו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn