צילום: מועצה אזורית הגליל העליון 

נבחרת ישראל ברוגבי שביעיות נשים (דרג ב’) זכתה באליפות אירופה שהתקיימה לפני שבוע (שבת) בבלגרד בירת סרביה עם שישה ניצחונות וללא הפסדים. הקפטנית נעמה בדיחי הובילה את המשחק וסיימה עם תשעה טריים (טריי – כיבוש מנחת היריב) באליפות, כולל טריי ניצחון במהלך האחרון במשחק האליפות. לאחר הזכייה התבשרה נעמה כי היא נבחרה למצטיינת האליפות. בנוסף לשלוש נציגות רוגבי הגליל העליון, לימור לב, מיכל להק, ופרח איתיאל, הראשונות שזוכות באליפות אירופה עם נבחרת ישראל רוגבי נשים.

יניב גרטי, מנהל מועדון רוגבי גליל עליון: “וואו, איזה משחק אליפות. אין מתוק מזה שנעמה בדיחי היא זו שהכריעה את המשחק עם קאמבק מטורף אחרי שנתיים של פציעות. הזכייה באליפות מביאה המון גאווה ונחת למועדון הרוגבי הגלילי עם הופעה נהדרת של ארבע השחקניות שלנו שהיוו שליש מהנבחרת. כבוד גדול גם לעומר המאמן המהולל, הובלת נבחרת מרשימה להיסטוריה”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “כבוד גדול לנעמה, לימור, מיכל ופרח וכמובן לשאר השחקניות, על ההישג הגדול שהביאו. חשוב לי גם להביע הערכה ענקית ליניב גרטי שמוביל את תחום הרוגבי בגליל העליון, במקצועיות, באנושיות, במנהיגות חכמה ומשתפת. תודה לבנות ותודה ליניב על אליפות מרגשת ואיכותית ותודה גם לעמירם פורת ז”ל, שזרע את הזרעים לגינת הרוגבי הפורחת אצלנו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn