צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

בקיבוצים רבים בגליל העליון זכו במהלך הקיץ לחזות מקרוב בקונצרטים מרגשים של שבעה צ’לנים צעירים ומופלאים מהאקדמיה למוסיקה בניהולו של צבי פלסר, המנהל המוסיקלי של “פסטיבל קול המוסיקה בגליל העליון”.

הצ’לנים של האירוע שזכה לשם ‘מיתרים פתוחים’ עברו בקיץ האחרון במשך חמישה ימים מקיבוץ לקיבוץ כאשר השבוע חזרו לסיבוב הופעות נוסף. ההופעות התקיימו בקיבוצים שלא צפו בקונצרטים בימי הקיץ. קונצרטים בהובלת הכנר יובל הרץ, הוויולן עמיחי גרוס, והצ’לן צבי פלסר שהופיעו ברחבי הגליל העליון עם יצירות של בטהובן, שוברט, ודוחנני, ומייצגים את מיטב הנגנים הישראלים בעולם משלושה עשורים שונים.

יובל הרץ (30) הופיע על במות מרכזיות בעולם כסולן וכמוסיקאי קאמרי. יובל בונה קריירה של כנר מוביל בתזמורות שונות ומופיע תדיר עם הרכבים שונים.

עמיחי גרוס (40) מוכר לקהל כנגן הוויולה ברביעייה הירושלמית במשך 15 שנים עד זכייתו בתפקיד הוויולן הראשון בתזמורת הפילהרמונית של ברלין. עמיחי מרבה להופיע כסולן ברחבי העולם בהרכבים קאמריים והקליט מוזיקה שזוכה להצלחה רבה.

צבי פלסר (50) מוכר לקהל הצפוני בתור המנהל המוסיקלי של פסטיבל “קול המוסיקה בגליל העליון” במשך 11 שנים. צבי מרבה לנגן כסולן ומוסיקאי קאמרי ברחבי העולם, ומכהן כפרופסור באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn