כתבה מאת דנה אלימלך.

ביום ראשון הקרוב (21/6) תפתח חנות ‘פופ אפ’ ייחודית בקניון נחמיה  עם אמנים מקומיים שיציגו את יצירותיהם. האמנית הראשונה שתציג את עבודתה היא האמנית והיוצרת ורד חזן מקריית שמונה.

צילומים: אלבום פרטי

הנהלת הקניון החליטו להוביל קונספט חדשני שקיים ברחבי העולם ולפתוח חנות ‘פופ אפ’ מתחלפת. ראשונה להציג את עבודותיה בחנות החדשה תהיה ורד חזן, אמנית כשרונית במיוחד שתציג את יצירותיה למכירה לציבור הרחב לצד סדנאות והפעלות ייחודיות לילדים ולמבוגרים.

צילום: בא גליל

פתיחת חנות הפופ אפ של האמנית ורד חזן תהיה ביום ראשון הקרוב להכין את המקום לקהל הרחב. ורד חזן (44 ) נשואה ואמא לשישה ילדים מקריית שמונה אמנית ויוצרת בתחום הציור והפיסול. ורד מתמחה בציור ריאליסטי אך גם מציירת דיוקנים של אנשים, מפסלת בנייר גבס בכישרון רב דמויות עם דמיון רב למציאות.

ורד אומרת כי בהנהלת קניון נחמיה נותנים חנות ‘פופ אפ’ ללא עלות, מתוך כוונה לתת את ההזדמנות הראשונה ליוצרים ואמנים שאין להם אפשרות למכור ולהציג את האמנות שלהם וגם האפשרות למכור את היצירות. בחנות הפופ אפ של ורד יהיו סדנאות אמנות, יצירה, ציור, ופיסול, סדנאות עיסת נייר לילדים ומבוגרים. החנות תפעל לטווח זמן של חודשיים אך תהיה גמישות בזמנים.

הקונפסט של החנות של ורד הוא מיוחד ותוכלו לראות את ורד מציירת ומפסלת מבעד לזכוכית החנות. החנות תהיה מעוצבת עם היצירות והציורים של ורד שיוצגו למכירה. בתי מזוזות, ברכת הבית וכדים מקושטים ומעוצבים מחדש.

השאיפה של ורד היא להחיות את החנות, כדי שהאמן הבא בחנות הפופ אפ יהיה יכול להנות ממוקם שמוכר ועובד בעזרת ההזדמנות המדהימה של הנהלת קניון נחמיה לאמנים המקומיים. לאחרונה החלה ורד לצייר בבית בקו חדש שמתאים לציבור הרחב. ציורי דיוקנים של אנשים והתאמה של האומנות לקהל הרחב, החל מציורים ומוצרי אקססוריז לבית מעבודת יד.

הבחירה בורד להיות האמנית הראשונה שתציג ותפעיל את חנות ‘הפופ אפ’ היא מעניינת ונכונה. ורד מאופיינת בכישרון רב, אך גם בחיבור לקהילה בקריית שמונה וכך גם החשיפה לורד הייתה טבעית. בעבר אף ציירה בקניון נחמיה את חדר ההחתלה. “אני מלאת תודה להנהלת קניון נחמיה על ההזדמנות”. אומרת ורד, ומוסיפה, “היה לי חלום לחנות משלי. בימים אלה אני עושה סדנאות יצירה בקניון וחוגים אבל יש הבדל לבין למכור בגלריה לבין למכור בבית, יש עניין אחר כאשר אדם קונה מתוך מקום או מתוך בית, ויש לזה משמעות אחרת בנוסף לזה שרואים את התהליך עבודה של האמנות. ורד תהיה יכולה לעצב את החנות על פי רצונה, “הנהלת הקניון מעבר לחנות ללא עלות, משפצים, מנקים, מסייעים ומגשימים חלומות” אומרת ורד.

ורד מוכרת גם בזכות החיבור לקהילה. עוסקת בהתנדבות, מציירת על רצפה של גנים ציבוריים, ותרומה של ציורי קיר בבתי ספר. ורד מוכרת בתחום של השירה בטקסים ואירועים קהילתיים של העיר והמתנ”סים ואומרת כי החיבור שלה לתושבי העיר מיוחד. “אני אוהבת את קריית שמונה והתושבים, הכי כייף לי בעולם להתעורר בבוקר ולהגיד שלום לכל מי שרואים ברחוב, בצעירותי הייתה מופיעה בתל אביב ובאירועים אבל אף פעם לא חשבתי לעזוב את קריית שמונה. יש פה פוטנציאל גדול לעיר. זה הבית שלי. מרגישה שהתושבים הם כמו אחים ואחיות שלי. אני רוצה שכולם יחשפו למיזם והזדמנות המדהימה  שהאמנים קיבלו, זה לא משהו שקורה כל יום”. ומוסיפה, “חשוב לפרגן, להגיד מילה טובה, לראות את הדברים הטובים בנו”.

ורד מזמינה את כולם להגיע לחנות הפופ אפ שלה ואומרת כי הייתה רוצה שאנשים יבואו ויהנו, קייפ גם שוק דוכנים ביום חמשי ושישי, ודוכני אומנים הפופ אפ לוקח חלק במיזם המיוחד”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn