ביקור נצ”מ אבי דניאלי מפקד מרחב כנרת במחסני החירום של מועצה אזורית הגליל העליון
צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

לפני מספר ימים התארח במועצה אזורית הגליל העליון נצ”מ אבי דניאלי, מפקד מרחב כנרת במשטרת ישראל, לפגישת הכרות עם ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, ובכירים נוספים במועצה אזורית הגליל העליון. נצ”מ דניאלי (53) אשר מונה לתפקיד לפני כארבעה חודשים, החל את דרכו במשמר הגבול, ביחידת הגדעונים ומשם עבר למשטרה הכחולה. הוא מילא שורת תפקידים מבצעיים במחוזות חוף וצפון ביניהם: קצין אג”מ מרחב עמקים, סגן המזכיר הביטחוני לשר לביטחון הפנים, מפקד תחנת כרמיאל ומפקד מרחב גליל.

נצ”מ דניאלי ובכירי המועצה דנו בנושאים שעלו בדיווחים השוטפים מהמועצה ובהערכות המצב של המשטרה, ובראשם טיפול ממוקד, עוצמתי וממושך בגורמים עברייניים בישוב טובא-זנגריה, אשר פוגעות בביטחונם של תושבי כפר-הנשיא ויישובי הסביבה בגביית דמי חסות, ירי, וגרימת נזקים מכוונים. מעבר לכך נדונו משימות עיקריות נוספות המקבלות דגש מיוחד ואופייניות לאזור, כאחד מאזורי התיירות הגדולים בארץ, ביניהן אי הסדר לאורך הנחלים והטיפול במטיילים במהלך חופשות, כך שלא יפריעו לשגרת חיי התושבים על ידי הכוונת תנועה והסדרי תנועה מיוחדים.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “סקרנו בפני נצ”מ דניאלי את הבעיות המרכזיות המעסיקות אותנו בהקשר של שמירת החוק, ביניהן החיכוכים בין תושבי כפר הנשיא לבין גורמים פליליים בטובא-זנגריה, השמירה על ניקיון והסדר לאורך הנחלים, גביית דמי החסות, בעיקר בחקלאות ובענף הבנייה, שיתופי פעולה בשגרה ובחירום, בעיות התנועה בקיץ ובחגים ועוד. כמו כן, הבענו הערכה לעבודה של תחנות צפת, ירדן, טבריה וקריית שמונה, איתן אנחנו עובדים ביומיום. שמחנו לגלות, כי למרות שנצ”מ דניאלי מכהן בתפקיד זמן לא רב, הוא גילה הכרות מעמיקה עם הסוגיות שעלו והבטיח להמשיך ולפטל בהן ביתר שאת”.    

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn