צילום: תיעוד מבצעי מד”א

היום (שלישי) בשעה 15:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על תאונת דרכים כביש 91 סמוך לאורטל ברמתן הגולן. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים, בהם 1 קשה מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של צה”ל קבעו את מותה של אישה כבת 50 ומפנים לבית חולים 4 פצועים, בהם: אישה כבת 35 במצב קשה ולא יציב עם חבלה בטן במסוק צבאי לבי”ח רמב”ם. גבר כבן 35 במצב בינוני עם חבלה בחזה וגבר כבן 45 במצב קל-בינוני עם חבלות בגפיים במסוק צבאי לבי”ח רמב”ם, ופצוע קל באמבולנס לבית חולים זיו.

צילום: תיעוד מבצעי מד”א

סה”כ בתאונה 5 נפגעים, 1 הרוגה ו- 4 פצועים, 2 לבי”ח זיו (1 קשה ו-1 קל) ו- 2 לבי”ח שיבא בתל השומר (1 בינוני ו-1 קל-בינוני).

ממשטרת ישראל נמסר: “לפני זמן קצר ארעה תאונת דרכים חזיתית בין שני רכבים פרטיים בכביש 91 ברמת הגולן. כתוצאה מהתאונה הקטלנית אישה בת 38 נפגעה באורח אנוש ומותה נקבע במקום. בנוסף נפצעו עוד 4 אנשים: אישה בשנות ה-30 נפגעה באורח קשה ופונתה במסוק לבית החולים זיו, 2 גברים נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים רמב”ם, גבר שנפצע באורח קל פונה גם הוא לבית החולים זיו. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה בוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn