תערוכת הגמר של  המכון לאמנויות במכללה האקדמית תל-חי “חומר מקומי 2018” תציג את עבודותיהם המופלאות של 16 בוגרי המכון, במגמות: אמנות פלסטית, קרמיקה וצורפות. בנוסף תוצג תערוכת חתך מרתקת של הסטודנטים בשנים א’ ו- ב’ במכון לאמנויות.  

העבודות המוצגות בתערוכה השנה, מגיעות מדיסציפלינות שונות מהותית, ועוזרות להבליט את המנוגד וגם את המשותף ליוצרים השונים, בחוטים דקים של רעיון והגיון, ובחומריות חושנית ומרגשת.

לדברי זמר ס”ט, מנהל המכון לאמנויות בתל-חי: “אנו מתרגשים וגאים לחשוף לעולם את עבודות האמנות, הצורפות והקרמיקה המעולות של בוגרינו הטריים. היצירה האמנותית בכל מדיה וחומר היא תוצאה של ריאקציה עוצמתית המוזנת מההיסטוריה האנושית, הניסיון ואמונותיו האישיות של היוצר, הבנת החומר ושליטה טכנית בו, רעיון מניע, ורבדים רבים נוספים. המוציא לפועל של היצירה, ‘המבחנה’ בה מתקיים התהליך הוא האמן היוצר, המביא לידי ביטוי חומרי אסתטי וצורני את רעיונו לעולם. בין אם היצירה היא ‘שימושית’ (פונקציונלית) ובין אם אסתטית ‘טהורה’, הרעיון העומד בבסיסה טוען את האובייקט בערך מוסף רוחני ותרבותי. המתבונן הסקרן יבחר לעצמו משקפיים (אמנותיות, אסתטיות, אנתרופולוגיות, היסטוריות, פסיכולוגיות, מדעיות טכנולוגיות, רעיוניות, או אחרות) על מנת לשפוט ולפענח את המובא לפניו. אני מזמין את הקהל הרחב שוחר האמנות לבקר בתערוכה וליהנות מחוויה חושנית: חשיפה לאמנות איכותית, מהנה ופורצת דרך”.

התערוכה “חומר מקומי 2018” של המכון לאמנויות תל-חי, תפתח ביום חמישי 12/7/2018 ותמשך עד 28/7/18. התערוכה תוצג  בגן התעשיה תל-חי, במבנה מס’ 1 (לשעבר מוזיאון הצילום), ותהיה פתוחה בימים א-ה’ בין השעות 11:00 – 19:00, בימי ו’ בין השעות 10:00 – 14:00, ובימי שבת בין השעות 11:00 – 17:00.

שימו לב: ביום חמישי 26/7 בין השעות 10:00-16:00 יתקיים יום פתוח במסגרת התערוכה, ובו יוכלו מתעניינים בלימודים להכיר מקרוב את המכון לאמנויות, סגל ההוראה, הסטודנטים והבוגרים הטריים, ולשמוע בפירוט על מחלקות המכון לאמנויות ועל מסלולי הלימוד השונים לתעודה ולתואר אקדמי

הכניסה לתערוכה וליום הפתוח – ללא תשלום

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn