רס”ם כפיר אוחיון קיבל השבוע את אות מצטיין קצין הנדסה ראשית, לאחר 20 שנות שירות בצה”ל. סרן אוריאן חדד קיבל את אות מצטיין הרמטכ”ל בטקס מרגש בפלמחים. שניהם נולדו וגדלו בקרית שמונה. “אין בלבי ספק כי החינוך, הערכים והתמיכה להם זוכים החיילים והקצינים שלנו, מהווים נדבך חשוב בהיותם מובילים ומצטיינים בשירותם הצבאי”, אומר ראש העיר ניסים מלכה.

 

 

“אוהב את מה שאני עושה”

 

רס”ם כפיר אוחיון (38) גר בקרית שמונה מאז ומתמיד. הוא נשוי ואב לבן ושתי בנות. בנו, לשם, בן ה-14 מתחפש מדי שנה בפורים לחייל, כמו אביו, ובעקבותיו הוא רוצה להתגייס בעתיד להנדסה קרבית. כפיר אומר כי “שילוב חיי המשפחה עם הצבא הוא קשה, אבל מסתדרים. קשה לי לא לראות את הילדים, אך העבודה חשובה. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ואת הדרך בה אני תורם למערכת”, הוא מסביר.

 

כפיר התגייס בשנת 1997 לגדוד 605, לפני 20 שנה בדיוק. הוא הגיע לפלוגת הצמ”ה של הגדוד, בתור מפעיל צמ”ה (ציוד מכני הנדסי). הוא החליט להמשיך את שירותו בקבע ועבר לחטיבה 769 לתפקיד מנהל עבודה. מאז הוא נשאר בתפקיד זה בגדוד.

 

במהלך שירותו, הוא השתתף בכל המלחמות והמבצעים עם הגדוד- מלחמת לבנון השנייה, עופרת יצוקה, צוק איתן ומבצעים נוספים בעזה. כל מפקדיו לאורך השירות השפיעו עליו מאוד והיוו עבורו מודל לחיקוי. לדבריו, מעבר להיותם מפקדים, הם בעלי אישיות מדהימה. “המפקדים הכי טובים שיש, בזכות האנשים שהם”, הוא אומר.

 

 

השבוע קיבל כפיר אוחיון את אות מצטיין קצין הנדסה ראשית ליום העצמאות 2017, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מצטיין. כפיר קיבל פעמיים בעבר את אות מצטיין מח”ט, מצטיין מאו”ג, ומצטיין אלוף. הוא רואה את המשך שירותו בגדוד, אליו הוא “מחובר בדם”.

 

 

מהווה מודל למצוינות

 

במסגרת אירועי יום העצמאות, באירוע שהתקיים בבסיס פלמחים, העניק הרמטכ”ל גדי איזנקוט תעודת הצטיינות לסרן אוריאן חדד מקרית שמונה. גם עבור חדד זו לא הפעם הראשונה. לפני 5 שנים הוא נבחר לקצין המצטיין בקורס קציני חיל האוויר. ראש העיר, ניסים מלכה, ברך את חדד על הזכייה: “אני גאה באוריאן. כבוד גדול שילד שגדל והתחנך בקרית שמונה נבחר למצטיין הרמטכ”ל ובכך הביא כבוד גדול למשפחתו לעיר כולה”.

 

חדד בן ה-26 משרת כמפקד קציני יהלום בבית הספר להגנה אווירית, זרוע האוויר והחלל של חיל האוויר. בפברואר שנת 2012 נבחר חדד למצטיין קורס הקצינים של חיל האוויר. השבוע, חמש שנים לאחר מכן, הוא קיבל את תעודת מצטיין הרמטכ”ל על מצוינות, מסירות ודוגמא אישית.

 

השבוע קיבל גם ברק טל מקרית שמונה את אות הצטיינות הנשיא בטקס מרגש. ראש העיר, ניסים מלכה, הוסיף ואמר: “חגגנו השבוע את הבחירה של ברק טל למצטיין הנשיא והיום אנו שמחים לברך גם את סרן אוריאן חדד על היבחרו למצטיין הרמטכ”ל. אין בלבי ספק כי החינוך, הערכים והתמיכה להם זוכים החיילים והקצינים שלנו, מהווים נדבך חשוב בהיותם מובילים ומצטיינים בשירותם הצבאי. אנחנו גאים באוריאן. כבוד גדול שילד שגדל והתחנך בקריית שמונה נבחר למצטיין הרמטכ”ל ובכך הביא כבוד גדול למשפחתו ולעיר כולה”.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn