צילום: פרטי

השבוע (ראשון) הכריז הפעיל החברתי ותושב קריית שמונה דוד קמרי כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות. לטענתו במטרה לשפר משמעותית את השירות לתושב. קמרי מוכר לתושבי קריית שמונה כחבר בסיירת של זאביק זוויגי בסיוע לתושבים בניקיון העיר. קמרי אמר על ההחלטה להתמודד לראשות העיר “אני רואה הזדמנות פז לתרום לעשייה ושינוי בעיר”.

דוד קמרי אומר כי, בשנתיים האחרונות היה חלק מהסיירת של הפעיל החברתי זאביק זוויגי כאשר כל תכליתה של הסיירת היא ניקיונות בעיר קריית שמונה. לאחר שלטענת קמרי הוא ראה את ההזנחה ברחובות העיר הוא החליט לתרום מזמנו כקבלן עבודות עפר עם כלים כבדים. “לאורך השנים ראיתי את אזלת ידה של העירייה שאין בה את החמלה לעזור לנזקקים. המעט שאני יכול לעשות עבור התושבים הוא לנקות מסביב לבתים. הגעתי למסקנה שאני צריך להתמודד לראשות העיר קריית שמונה ולנסות לתרום לקהילה עד כמה שאני יכול כבכיר בעירייה או בכל תפקיד אחר שאוכל לתרום”.

קמרי מסביר כי, הוא מאמין שביכולתו לתרום בשינוי פני העיר בעזרה לזולת, תמיכה לנזקקים, שינוי מהותי בהתנהלות מחלקת הרווחה בקריית שמונה, “המוטו שלי לבוא לקראת האזרחים לפתוח את הלב עד כמה שניתן”.

אתה קורא לתושבים לתמוך בפעילות שלך ובעתיד גם בבחירות.

“עוד חזון למועד. אני הצהרתי על הצהרת כוונות שמצריך חיבור לאנשים הראויים. אני קורא לכל תושבי קריית שמונה לתת לי את היכולת לנהל את העיר בכך שתתמכו בי ותצטרפו אליי. אני מביא מנהיגות אמיתית בדרך של יושר והגינות וכל מי שיצטרף אליי יבורך”.

מהן תגובות התושבים מאז ההכרזה שלך לראשות העיר?

“אני שואב עידוד מתגובות התושבים שמחזקים את ידי, מכבדים ומעריכים אותי. הם אומרים לי שהם יודעים על פועלי הרב למען העיר”.

קמרי מבקש מהתושבים להצטרף אליו להתנדבות בסיוע לתושבים אחרים. “ביחד נקים כח מוביל בתרומה לקהילה בנדיבות לב”. ומוסיף, “הפעילות שלי תמשיך במלוא המרץ אני מקווה שעוד חברים יצטרפו ובפרט חברי היקר זאביק זוויגי. אני מקווה שביום מן הימים נוכל לדחוף יחד את העגלה קדימה. הוא ידידי ושותפי הקרוב”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn