צילום: המכללה האקדמית תל חי

המכללה האקדמית תל חי תקיים בשבוע הבא ב- 10 בפברואר 2022, יום פתוח במתכונת וירטואלית בפורמט חדשני ומרגש.

לצורך כך הקימה המכללה, מתחם חכם ומתקדם- מתחם D3 וירטואלי, בו ניתן יהיה ליהנות מסרטונים 360  מעלות, מתוך ומחוץ למכללה ולצפות בפאנל סטודנטים שבמסגרתו, יענו סטודנטים הלומדים במכללה על שאלות בתחומים שונים. באמצעות המתחם המתקדם ניתן יהיה לסייר באופן במעבדות ההוראה והמחקר, במעונות סטודנטים ובמתחמים נוספים במכללה. לשמוע הרצאות מפי חוקרי המכללה על תחומי מחקר ועשייה נבחרים בתל-חי. וכן, לקיים פגישות יעוץ אישיות, עם ראשי החוגים, סגל אקדמי ויועצי לימודים מקצועיים. 

המתעניינים ביום הפתוח יוכלו, במהלך היום הפתוח לקבל מידע מקיף על מגוון החוגים ותוכניות הלימוד המתקיימים בתל-חי: בפקולטה למדעי החברה והרוח, אשר כוללת את החוגים לחינוך, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, לימודי מזרח אסיה, כלכלה וניהול, וחוג ללימודים רב תחומיים.  בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, הכוללת את החוג למדעי המחשב, מדעי התזונה, מדעי המזון, מדעי החי ומדעי הסביבה וביוטכנולוגיה ובפקולטה לחינוך והוראה: חינוך והוראה וחינוך גופני. כמו כן, יוכלו המתעניינים לשמוע על מגוון התכניות הרחב שהמכללה מציעה לתארים שניים. 

בנוסף לכך, במהלך היום הפתוח ניתן יהיה לקבל פרטים על מגוון המלגות, אפשרויות התעסוקה בגליל, מגוון הפרויקטים בתחום היזמות. כמו כן המתעניינים יוכלו לשמוע על הפעילות החברתית הענפה של הסטודנטים בגליל, בפגישה קבוצתית שתתקיים עם דקאנט הסטודנטים ופגישות אישיות  ווירטואליות עם כל נציגי דקאנט הסטודנטים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn