מרכז לטיפול ופינוי גזם
צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

אגף תברואה וחזות העיר במועצה המקומית חצור הגלילית מתגבר ומחדש את מערך פחי המחזור הכתומים עם תוספת של 50 פחים שהוצבו בחצור הגלילית. בנוסף, הושלמה בנייתו של מרכז לטיפול ופינוי גזם.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

מנהל אגף תברואה וחזות העיר במועצה מקומית חצור הגלילית, טל אסור אמר כי, הגדלת כמות הפחים הכתומים תעלה את המודעות לחשיבות המחזור בקרב תושבי חצור הגלילית ובמטרה שלתושבים תהיה נגישות ויכולת למחזר בסמוך לביתם” ומוסיף כי, הגדלת כמות האשפה הממוחזרת היא צורך סביבתי אבל גם יעד כלכלי כדי לחסוך בעלויות הטמנת האשפה הביתית ולשמור על חצור ירוקה ונקיה.

במקביל, הושלמה הקמת מתחם פינוי וטיפול בגזם ובפסולת גושית. המתקן החדש הוקם בסמוך למרכז ‘קליקה’ ובנוי באופן שמאפשר כניסה של משאיות לשם פריקת אשפה גושית ו/או גזם באמצעות רמפה מיוחדת שניצבת מעל מכלי סילוק אשפה גדולים ויציאה תוך זמן קצר. המטרה, לרכז את הגזם במקום, לרסק את הגזם ולהשיבו לטבע.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סוויסה: “אנו פועלים בכל המישורים הרלוונטיים כדי להשלים את המהלכים הנדרשים לשמירה על חצור הגלילית ירוקה, נקיה ומטופחת. נציב פחים כתומים ונעודד את הציבור באמצעות הסברה לעשות בפחים שימוש. המחזור פשוט ונוח ואנו מקפידים על נגישות לפחים. חצור הגלילית גדלה ומתפתחת ומקפידים שעם תנופת הבנייה והקליטה  תישמר איכות החיים ואיכות הסביבה”.  

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn