השבוע התקיימה ישיבת מועצת עיר. הנושאים שעלו לסדר היום הם פטור בארנונה לתושבי שכונת יובלים, אך ההצעה ירדה מסדר היום, ותעלה בישיבת מועצת עיר הבאה. מינוי של יעקב (בנצי) בן ציון בדירקטוריון בתאגיד התנור. נסיעה של ראש העיר למשלחת של מגבית קנדה עם מתנדב שמצטרף למשלחת. אישור תב”ע לאצטדיון הכדורגל בקריית שמונה. משפחת קפלן הצטרפה לישיבה כשהם ביום ה 58 למאבק לקבלת דיור ציבורי מותאם לנכים.

כתבה מאת דנה אלימלך.

צילומים: מידע 8

הישיבה נפתחה בדברי ברכות לנבחרת הרובוטיקה של בתי הספר “מצודות” ו”מגינים על הזכייה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה מתוך 60 בתי ספר בארץ.

חברי האופוזיציה ביקשו להעלות לסדר היום פטור לתושבי שכונת יובלים בארנונה למשך חמש שנים, אך ההצעה נדחתה, ותעלה לסדר היום בישיבת מועצת העיר הבאה. עוד עלה לסדר היום מינוי של יעקב (בנצי) בן ציון לחבר דירקטוריון בתאגיד התנור.

אישור תב”רים (תקציב בלתי רגיל) עבור יום ניקיון בסך של 57,000 ש”ח לפעילות של איכות הסביבה, עם השתתפות של 11,000 ש”ח מכספי הרשות שמיועדים לפרסום, הרצאות, פעילות בבתי הספר בנושא קיימות,ואיכות הסביבה. יום הניקיון יתקיים על ידי תלמידים של בתי הספר היסודיים והתיכוניים. יום הניקיון יערך בתאריך 24/3.  

תב”ר של קק”ל, להקמה של גן קק”ל בפארק הזהב בעלות של 1,039,000 שקלים. לרשות אין השתתפות כספית בהקמת גן קק”ל בפארק הזהב. בנוסף לאישור תב”ר להגדלה של שטחים ציבוריים בשכונת יובלים בעלות של שני מיליון שקלים, התב”ר הוא של משרד הבינוי והשיכון. בנוסף לסגירה של חלק מהתב”רים של שנת 2019 , שנסגרו כמעט בלי יתרות בסך כולל של 15 מיליון שקלים.

נושא נוסף שעלה לסדר היום הוא הסדרת התב”ע  באצטדיון הכדורגל העירוני. המתכננת העירונית אינה בורנשטיין אמרה כי נכון להיום אין באצטדיון העירוני תכנית תב”ע מפורטת ואי אפשר להוציא היתר בניה. כל עוד אין תב”ע לא יהיה ניתן לשפץ את האצטדיון. לצורך כך הביאו אדריכל עם תקציב מיוחד חיצוני שהושג לטובת שיפוץ האצטדיון. מבנה האיגלו ואולם הספורט יכללו בתכנית השיפוץ. הגדלה של מספר המקומות באצטדיון הכדורגל העירוני מ – 5,000 מקומות ישיבה ל – 10,000 מקומות ישיבה, מושבים ויציעים חדשים.

משפחת קפלן הגיעה לישיבת מועצת העיר בבקשה מראש העיר אביחי שטרן למצוא פתרון לבעיית הדיור הציבורי לילדה שירה. ראש העיר שטרן אמר כי הוא מכיר מקרוב את הנושא של המשפחה וציין כי הוא תומך במשפחת קפלן ואמר “אני קורא מפה למשרד הבינוי והשיכון למצוא פתרון לבעיה. המציאות היא שאנחנו בממשלת מעבר ויהיו בחירות בעד ים ספורים ולכן מאד מסובך לקבל החלטות חריגים בממשלת מעבר. אני אומר שצריך למצוא פתרון למשפחה”.

סגן ראש העיר מישל בן שימול אמר כי אני רוצה להגיד אמירה בנושא עקרוני, שהיא אמרה לא פשוטה כיוון שהנושא מדיר שינה מעיניי. אני רוצה להעביר גינוי למשרד הבינוי והשיכון שמקבל פניות והיכולת שלו לתת מענה היא בעייתית, ואנחנו לא צריכים לקבל את ההחלטות. המשפחה ראויה לכל תמיכה, לא מקובל שנושא כזה נמשך חודשים רבים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn