מיזם חדש בקריית שמונה לרווחת אנשים שצריכים סיוע בשיפוץ וחידוש הדירה. מנהלי המיזם הם הצוות של “בונים קריה”, שירה גרבלר, משה וורקו וירדן קוצר, שלושה צעירים נמרצים, הלומדים בתוכנית צוערים לשלטון המקומי במכללה האקדמית תל חי. מנהלי המיזם ביקשו לתרום לקהילה עם מיזם שהקימו לחידוש בתים לקשישים מעוטי יכולת בקריית שמונה. מיזם “בונים קריה”. בימים האחרונים נצבעו ושודרגו שני בתים של קשישים, בסיוע אנשים טובים ונערי קבוצת הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה שתרמו את חלקם.

 

צילום: דוברות עיריית קריית שמונה

מנהלי המיזם הצליחו לגייס תרומות מחברות ארציות ומבתי עסק מקומיים ומתנדבים רבים להצטרף למיזם. יחד עם צוות המינהל לשירותים חברתיים נכתבה תכנית שנתית בה ייקחו חלק משתתפי המיזם. פעם בחודש יגיעו לבית של קשישים ואנשים שצריכים עזרה בשיפוץ הבית ויצבעו את ביתם.

המיזם יופעל באמצעות המדור הקהילתי במנהל לשירותים חברתיים בראשותה של עו”ס מימי צדוק מתכלל את הפרויקט מטעם הרשות המקומית. המדור לאזרחים ותיקים במנהל לשירותים חברתיים בראשותה של עו”ס חני בן שבת מפנה את הבקשות לעו”סיות במדור שממליצות על לקוחות הרווחה (האזרחים הוותיקים) שבהמשך לביקורי הבית זקוקים לסיוע. לאחר ביקור בית ראשוני של צוות בונים קריה מתלווה עו”ס של הקשישים נשערך הליך של תיאום ציפיות ונקבע מועד לביצוע הפרויקט. המתנדבים מתחייבים לסודיות, מתבקשים לפרסם רק את עצמם, מתחייבים לפעול ברגישות ובכבוד כלפי הקשישים שניאותו לפתוח בפניהם את ביתם וליבם.

ראש העיר אביחי שטרן הגיע להודות באופן אישי לאנשים הטובים של המיזם ולאלו שפועלים כדי להפוך את העולם שלנו למקום טוב ויפה יותר. “מחמם את הלב לראות אנשים נהדרים ובעלי עסקים מקומיים שתורמים רבות  לקהילה שלנו. תודה לסטודנטים על המיזם ולכל מי שמסייע לנו לעשות טוב למען האחר”, אמר ראש העיר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn