צילום: אולפנת אמית צפת


“מורת המאה” המורה המצטיינת בחינוך הדתי לשנת תשפ”ב היא עפרה זינגר מאולפנת אמית צפת.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי עפרה היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמרה עפרה זינגר: “המפגש שלי עם התלמידות הוא מפגש עצמתי, לראות את שלבי העיצוב הכל כך משמעותיים שהן עוברות במסע שלהן לבניית האישיות והזהות שתלווה אותן לכל חייהם זה תהליך שמקפל בתוכו את כל עוצמות החיים. להיות איתן שם, באמון ובאהבה זו משאלת הלב שלי בעבודתי. אני למדה על עצמת הקשר שנוצר עם הבנות מהתלמידות שבגרו ויצאו אל חייהן ועדיין ממשיכות להגיע כדי לשתף, להתיעץ, לקבל חיבוק ומילה אוהבת ומחזקת. שם אני יודעת הכי חזק שבחרתי את השליחות המדויקת לי בחיים”.

יפה שמש, מנהלת אולפנת אמית צפת: “עפרה מחנכת מסורה ומורה עם נשמה גדולה. מאמינה בטוב שבאדם, מחנכת את התלמידות לאהבת ה’, הארץ והאדם. כל המעשה החינוכי נעשה מתוך ראיית הטוב, עין טובה ויצירת קשר משמעותי עם המתחנכות. צוות אולפנת אמית צפת הינו צוות מסור, מקצועי שרואה בעבודתו שליחות חינוכית ומתוך נקודה פנימית שרוצה לקדם את התלמידות וללוות אותן בבניין האישיות שלהן מתוך נינוחות דתית לחיי תורה מלאים בשמחה”.

שוקי (יהושע) אוחנה, ראש העיר צפת: “אני מברך את עופרה זינגר על הזכייה בפרס מורת המאה. הפרס הוא קודם שלך ואנו גאים בך על פעילותך החינוכית והערכית. תלמידי בית הספר זכו במורה מקצועית ביותר, המשמשת כמנטורית של ממש עבור התלמידות. אני גאה שיש לנו בצפת את צוותי ההוראה הטובים באזור והתוצאות נראות בשטח- פרסי חינוך, הצטיינויות, מיזמי הייטק וסייבר. ולא פחות חשוב- חינוך לערכים ודרך ארץ. יישר כוח!”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn