החורף מתקרב ובאתר החרמון עובדים במרץ על הערכות לפתיחת האתר עם בוא השלג הראשון. בצל התפרצות נגיף הקורונה, ההגבלות והרצון לאפשר פתיחה מסודרת של האתר למבקרים וגולשים תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, לראשונה מזה 50 שנות פעילותו של אתר החרמון, יוכלו להגיע להר הגבוהה במדינה רק מי שנרשם  ורכש כרטיסים מראש באתר וזאת בכדי למנוע מצבים של עומסי מבקרים.

צילום ארכיון: דביר להר

בשנים האחרונות, אתר החרמון עבר שלל שדרוגים והתפתחויות לטובת ציבור המבקרים והגולשים הרבים שפוקדים את האתר בימי החורף המושלגים וגם בחודשי הקיץ. רק בחורף האחרון הושק רכבל הקרוניות החדש שהקפיץ את חווית הבילוי באתר בכל ימות השנה ולמעשה נתן מענה מצוין לשמירה על ריחוק חברתי גם לאחר התפרצות נגף הקורונה. הרכבל מאפשר עליה של משפחות גרעיניות ללא חשש. במהלך הקיץ הגיעו לאתר החרמון אלפי מבקרים מרחבי הארץ שנהנו מכל רגע וחשו ביטחון מלא באוויר הפתוח, אך מספרי המבקרים ביום קיץ עמוס מתגמדים לעומת מספר המבקרים ביום חורף מושלג.

לאורך הקיץ וגם בימי הסגר האחרון, עומלים מוחות רבים על תכנון והערכות לפתיחת האתר בחורף. “הבשורה החשובה עליה חייבים לשמוע כל תושבי מדינת ישראל היא שלראשונה החורף, ייאלצו המבקרים והגולשים לבצע הזמנה / רישום, רכישת כרטיסים ותשלום מראש באתר האינטרנט של החרמון ברגע שיחליטו להצפין לחרמון”, ציין רפאל נווה מנכ”ל אתר החרמון.

הגבלות והנחיות משרד הבריאות, מחייבות את אתר החרמון לבצע שינויים קיצוניים בכדי שיוכלו לאפשר פעילות סדירה של האתר בצל נגיף הקורונה. השינוי המרכזי והמהותי ביותר הוא הזמנה / רישום, רכישת כרטיסים ותשלום מראש באתר האינטרנט לפני יציאה צפון לאתר החרמון. מבקרים שלא ירשמו לא יוכלו ליהנות מבילוי בשלג הישראלי. המערכת תעבוד על פי מכסה מותרת, ברגע שהמכסה תתמלא, יאלצו המבקרים לדחות את הגעתם למועד אחר.

השקעות נרחבות בוצעו לטובת הקמת מערכות מחשוב מתקדמות שיאפשרו הרשמה מראש וגם רכישת כרטיסים מבעוד מועד. בנוסף, באתר תופעל סיירת אכיפה על ההנחיות שכוללות ריחוק חברתי, עטית מסכה על האף והפה והקפדה על היגיינה.

“בחרמון אולי יהיה קל יותר לכל המבקרים לעטות מסכה ולהקפיד על היגיינה וזאת מכיוון שכולם  גם ככה עטופים ומכוסים מכף רגל עד ראש והמסכה יכולה לשמש כשכבת הגנה מהקור העז ששורר בפסגת החרמון בגובה 2040 מ'”. ציינה מיקי ענבר סמנכ”לית השיווק באתר החרמון.

איך זה עובד?

נכנסים לאתר האינטרנט של החרמון http://www.skihermon.co.il/

ונרשמים.

שעות פעילות: 08:00- 16:00 (כניסת רכבים עד 15:00) בכל ימות השבוע.

איך מגיעים: כביש 90, עוברים את קרית שמונה, בקניון נחמיה – צומת המצודות – ימינה לכביש 99, עוברים את הבניאס ופונים שמאלה לכביש 988 לכיוון נווה אטיב, עד מג’דל שמס בכניסה לכפר פונים שמאלה לכביש 98 – כביש הגישה לאתר.

לפרטים נוספים: 1599-550-560

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn