תושבי רחובות עליית הנוער וברל תתכוננו; בקרוב משדרגים לכם את הרחוב – כך סוכם בין שר התחבורה ישראל כץ לראש העיר ניסים מלכה.

השר כץ נענה בחיוב לבקשת ראש העיר מלכה ומשרד התחבורה ישקיע 3 מיליוני שקלים בשדרוג תשתיות, כבישים ושדרוג הרחובות עליית הנוער וברל בקריית שמונה.

 

 

אם אתם מתגוררים ברחובות ברל ועליית הנוער בקריית שמונה יש לכם סיבה טובה לחייך השבוע.

בקרוב יתחילו ברחובות הנ”ל עבודות שדרוג תשתיות, כבישים, מדרכות ועוד בסכום של כשלושה מיליון שקלים, זאת בנוסף לפרויקטים רבים ברחבי העיר שממומנים על ידי משרד התחבורה.

 

 

“אף פעם השר כץ לא מאכזב אותנו. תמיד הוא מוצא את הדרך לסייע לקריית שמונה”, אמר ראש העיר בצאתו מהפגישה עם שר התחבורה. “התברכנו בשר איכותי ומקצועי שקשוב לצרכים של קריית שמונה והפריפריה”.

 

 

השר ישראל כץ אמר: “חשוב לחזק את קריית שמונה ולסייע לעיר להמשיך ולהתרומם. קריית שמונה נמצאת בתנופת פיתוח ואני שמח שגם לנו יש חלק בתנופת העיר. ראש העיר נמצא איתי בקשר מתמיד כל שבוע. אנחנו עובדים יחד על פרויקטים רבים לטובת תושבי קריית שמונה והגליל. עשינו מהפכה בכבישי ישראל ונמשיך לעשות את המהפכה גם בקריית שמונה”.

 

 

ראש העיר ניסים מלכה הודה לשר התחבורה ישראל כץ וצוותו על הסיוע הרב שהם מעניקים לקריית שמונה בכל ימות השנה. “השר כץ הוא שר שאוהב את קריית שמונה ואני מודה לו על כל מה שהוא עושה בכדי לשפר את איכות החיים בקריית שמונה”, אמר ראש העיר בסיום פגישתו עם השר כץ.

 

 

בעיריית קריית שמונה ביקשו להודות למנכ”ל נתיבי ישראל תא”ל במיל ניסים פרץ על הסיוע הרב שהוא מעניק לקריית שמונה.

 

 

בפגישה עם השר כץ השתתף גם מנכ”ל העירייה אשכול שוקרון ומנהלת לשכת ראש העיר תהל אלון.

מטעם משרד התחבורה השתתף בין השאר בישיבה המקצועית גם מנכ”ל נתיבי ישראל תא”ל במיל ניסים פרץ אותו מעריכים רבות בקריית שמונה.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn